BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 18 June 2011

luqman :)

Assalamualaikum..

this is Luqman
hai semua..actually takde ape yg aku nak citekan kat cni..cume nak tulis-tulis sebab bosan. sekarang ni tgah bosan..ha! tgok ayat pon dah berulang sebb dah bosan..nak main dgn luqman, dye tidur, memg time-time macm ni dye tidur..so aku pon amik la peuang yg ade untuk membuka laptop dan segala macm2 lagi aku bukak bile dah bukak laptop. almaklum la, aku ni suke bace blog org..sorr la klu aku dah terbace blog korg tu ye..alah! tapi aku tau korg suke kan kan kan? hahaha


luqman ni kalau dye nampak je laptop, dye suke giler. klu nampak je laptop aku ni, mesti dye kate pinpin(upin&ipin). kat dlam laptop aku ni memg aku ade simpan cite upin ipin..saje je senang..haha..sebenarnye senang nak ambil hati budak-budak. yela as u all know,budak-budak kan memang suke cite upin&ipin ni..so..kalau dyorg tak nak dgn aku, aku akan pancing dyorg menggunakan catoon upin&ipin ni..haha..

aku terpakse pancing dyorg ni sebab most of babies tak suke dgn aku.  aku suke dgn baby-baby ni..
luman ni bijak, dye suke ikot cakap org, klu org tgah sembang je, dye pon ajuk la balik ape yg org cakp.haha..tu yg aku geram dgn dye tu..tapi dye(luqman) kurang kamcing ngan aku, dye suke ngan mak aku..kalau mak aku buat-buat marag dye baru dye nak ngan aku..haha..bijak kau luqman! *geram

tapi nnt luqman kene move to sarawak bcoz ikot mommy dye pergi keje kat sane. kaklong gonna miss u luqman. mak lagi la akan jadi boring..nnt mak tggal sorg kat rumah time aku dah gi study. nnt dye dah move to sarawak aku pon bosan jugak tu sebb boleh dikatakan everyday at 8.30 am luqman will be at my home! nak buat macam mane kan, keadaan memaksa..so..have to! ok la..luqman pon dah bgun tidur..aku kene simpan laptop dulu..klu tak dye nak tgok upin&ipin lagi..padan dgn muke aku..haha..

till then.

0 comments: