BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 18 June 2011

tahniah! congratulation! chugha! Zhùhè! XOXO

ASSALAMUALAIKUM

hai semua, disini saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua pelajar degree uitm yg telah mendapat result yg lulus dgn cemerlang. tahniah! wahh, formal betol ye, mcm nak sampaikan anugerah pulak..ahaha. budget is not enough to give to u guys..soryy, just can wish u a simple wish which is congratulation! congratulation! 
 saya ingin mengucapkan tahniah kepada wawa, tini, mel, isma, ika, anis. 

dah tak lupe jugak tahniah kepada ina, siti, dan korg semua yg tak disebut name kat sini pon tahniah jugak tau..anyway, u all desrve it!actually nak link kat korg semua..tapi penat la pulak..hehe..sorry..pape pon korg semua tahniah tau! 
siti rahmah! tahniah for the high pointer. :)

wawa n isma tahniah!

tini tahniah! 
sha, ina tahniah!!


eyh? apesal most of the pics ade gambar aku ni? haha..sebok je, nak interframe jugok..haha..korg yg takde pic dalam ni sorry eyh..aku takde pic korg..sorry eyh? papepon tahniah di atas kejayaan anda semua dan semoga kejayaan ini akan berterusan sampai bile-bile :)
till then!

3 comments:

wawa sani said...

gambar aku time bile nie???

fatinnazihah said...

klu tak silap time ally iskandar datang kot..

Anonymous said...

thanx eten!!i love u...congrates too..:)